شهید نوشت

می نویسم برای تو ای شهید...

شهید نوشت

می نویسم برای تو ای شهید...

شهید نوشت

پرواز کردن ربطی به بال ندارد
دل می خواهد
دلی به وسعت آسمان
دل را باید آسمانی کرد …

پیوندها

مهمون علی اکبر امام حسین (ع) شد...

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ب.ظ

شهید نوشت:

یکی از بچه ها رو فرستاده بود دنبالم. وقتی رفتم سنگر فرماندهی بهم گفت: دوست دارم شعر کبوتر بام امام حسین (ع) رو برام بخونی. گفتم حاجی قصد دارم این شعر رو برای کسی نخونم، آخه برای هر کی که خوندم شهید شده. گفت: حالا که این طور شد حتما باید برام بخونی. هر چی اصرار کردم که حاجی الان دلم نیست بخونم، زیر بار نرفت.
شروع کردم به خوندن :

دلم میخواد کبوتر بام حسین بشم من
فدای صحن حرم و نام حسین بشم من...
دلم میخواد زخون پیکرم وضو بگیرم
مدال افتخار نوکری از او بگیرم

همین طور که میخوندم حواسم به حاجی بود. حال و هوای دیگه ای داشت. صدای گریه ش پیچید توی سنگر.

دلم میخواد چو لاله ای، نشکفته پرپر بشم
شهد شهادت بنوشم مهمان اکبر بشم ...

وقتی گلوله توپ خورد کنارش مهمون علی اکبر امام حسین (ع) شد، همون طوری که میخواست. اونقدر پاره پاره که همه بدنش رو جمع کردند تو یه کیسه کوچیک.


شهید حاج احمد کریمی
فرمانده گردان حضرت معصومه (س(


منبع کتاب ستارگان درخشان

  • خادم الشهید

نظرات  (۹)

  • شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
  • دروغ چرا؟ بعضی ها جوان که بودند
    یواشکی یک کارهایی می کردند....!

    سلام و نور ...
    بروزم با  آزادیهای یواشکی...
  • ذاکردلسوخته
  • سلام رفیق وبه جالبی ...
    عاقبت بخیرشی...
    اگرتمایل به تبادل لینک داشتی اعلام کن...
    راستی مداحی های خودم داخل وبمه...
    یاحق[گل]
    خوشا به حالشان.
    چه دلی داشتند..
    پاسخ:
    خوش به حالشان...
  • شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
  • بگذار بمیرم که طرفدار نداری !
    آقایی و ارباب ولی یار نداری !
    جز نیمه شعبان که پراز جشن وسروراست!
    تنهایی و در شهر خریدار نداری....!

    ولادت باسعادت آقا امام زمان(عج) مبارک
    مهدوی باشید
    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام.
    ممنون از نگاهتون...
    ان شا الله.
    یازهرا(س)
  • کــربــ بلایی محـب
  • سلامــ
    عید برشما مبارکــ
    بهـ روزمـ با :
    آقای مهربانمــ ...
    میدانی آنها کهــ از چشم می افتند ، کجا می افتند ؟
    دنبال خودم میگردمــ ...
    اللهم العجل لولیک الفرج
    التماس دعا
    یازهراکربــ بلا ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام.
    ممنون از نگاهتون.
    بر شما هم مبارک
    یازهرا(س)
  • محمد جواد سالم
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام

    برادر خیلی استفاده کردم از مطالب وبلاگ مطالبت روبرای ما بفرست
    info@p313.ir
    www.p313.ir

    یاعلی مدد
    اللهم ارزقنا شهادت ...

    سلام
    خدا قوت ...
    پاسخ:
    سلام.
    ممنون از نگاهتون...
    اللهم ارزقنا...
    یازهرا(س)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • هعی!!
    شهدا همه جوره خاص بودن!!
    :)


    شهادت روزیتون
    سلام ودرود;
    لینک پیوند شما در تصاویر چند رسانه ای با آدرس
    http://gharnema.ir/node/410
    ثبت گردیده است.
    منتظر ارسال دیگر پیوند های شما هستیم.

    سایت قرن ما
    gharnema.ir-info@gharnema.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی