شهید نوشت

می نویسم برای تو ای شهید...

شهید نوشت

می نویسم برای تو ای شهید...

شهید نوشت

پرواز کردن ربطی به بال ندارد
دل می خواهد
دلی به وسعت آسمان
دل را باید آسمانی کرد …

پیوندها

گمنام موند و بی نشون...

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ب.ظ


شهید نوشت
:

دفعه آخر که اومد مرخّصی، حال و هواش فرق کرده بود.
انگار میدونست آخرین دیدارمونه . خواست حرف بزنه ، اشک توی چشماش حلقه بست. با چشم گریون گفت: " دوست دارم گمنام باشم ، دلم میخواد قبرم مثل حضرت زهرا (س) مخفی باشه."
دست آخر هم به آرزوش رسید، هنوزم که هنوزه جنازش پیدا نشده ، گمنام موند و بی نشون....

شهید عباس سالطانی-کتاب روایت عاشقی

دل نوشت:یا حضرت مادر....نگاهت را از ما مگیر یا حضرت مادر

سال قبل همین موقع در جوار شهدای تازه تفحص شده در پادگان شهید محمودوند نفس تازه کرده بودم...دلتنگ دیار شهدایم...اللهم ارزقنا...

  • خادم الشهید

نظرات  (۱۳)

سلام
بسیار عالی
خداقوت
وبلاگ زیبایی دارید
سلام علیکم.
مطالبتون بسیار به دل می نشیند..
از شهدا و برای شهدا نوشتن توفیق می خواهد.
قلمتان مستدام.
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضورتون.
برقرار باشید
یازهرا(س)
با مداحی های فاطمیه هیئت شریف یازهرا به روزیم
این عید هم بدون تو ما گریه می کنیم
بی تو میان خوف و رجا گریه می کنیم
.................
سلام 
سال نو مبارک
....................
در وبلاگ خانواده بهشتی منتظر حضور و نگاهتون هستم
یامهدی ادرکنی
  • میثم حسینی خو
  • ممنون میشم اگه به سوالی که تو وبلاگم کردم جواب بدید.
  • میثم حسینی خو
  • روزگار عجیبیه!
    شبِ اما به روزم.
  • میثم حسینی خو
  • اللهم ارزقنا
  • بچه های خاکریز
  • سلام.عرض ارادت و خدا قوت
    پاسخ:
    سلام.ممنون از لطفتون.
    یازهرا(س)
    رفیقانم خرامیدند و رفتند.....
    مرا... بیچاره نامیدندو .....


    همه رفتن جنوب.....
    من موندمو.... حسرت.....

    خوشا آنان که با عزت ز گیتی

    بساط خویش برچیدند و رفتند

      ز کالاهای این آشفته بازار

    شهادت را پسندیدند و رفتند

    پاسخ:
    خوشا آنان...
    سلام بسیار عالی
    شما به دیدن سرو دعوتید...
    یازهرا(س)
    پاسخ:
    سلام.ممنون خدمت میرسم
    سلام بسیار عالی
    شما به دیدن سرو دعوتید...
    یازهرا(س)
  • مهدی شریفی
  • دعوت با تأخیر
    روز هجدهم اسفند رو با گردش دستاس شب کردم

    دعوت با تعجیل
    روز نوزدهم اسفند رو با مطلب معرفتی از حضرت محدثه در خدمتتون هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی